דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש עבודה מוצלח - זה הכל עניין של התאמה 

מאת    [ 10/05/2010 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 4331 פעמים ]

אין מצב מתסכל יותר מלהיות מובטל. זוהי תקופה של מרדף מתיש, מעייף, כשבפעמים רבות התוצאות מבוששות להגיע. כבר אמרו פעם לפנינו: חיפוש עבודה הוא עבודה בפני עצמה. אנחנו לא מתכוונים להציא לכם את הרוח מהמפרשים, חלילה. אל תאבדו את התקווה, אבל שנסו מותניים וקראו כמה טיפים לחיפוש יעיל יותר.

קורות חיים כבר כתבתם?

השלב הראשון בתהליך, לפני שאפילו התחלתם לחפש הצעות עבודה, הוא כתיבת קורות חיים. זהו כרטיס הביקור שלכם, בעזרתו אתם מספרים למעסיק למה אתם מתאימים למשרה. ללא קורות חיים רציניים ומקצועיים, לא משנה אם תבלו חודשים של חיפוש עבודה בישראל כולה, לא תמצאו מי שיהיה מוכן להעסיק אתכם.

חיפוש עבודה מוצלח – זה הכל עניין של התאמה

המפתח של חיפוש עבודה יעיל הוא לחפש את מה שמתאים לכם. אין טעם לחפש עבודה בהייטק אם למדתם חינוך ואין טעם לחפש משרה מלאה כשבעצם אתם צריכים משרות מסוימות המתאימות עבור חיפוש עבודה לסטודנטים. אל תקשו על עצמכם עוד יותר, חפשו רק הצעות עבודה שעונות על הדרישות שלכם ושאתם עונים על שלהן.

מציאת הצעות עבודה דרך לוח דרושים בעיתון

החיפוש עצמו יכול להיעשות במספר מוקדים. אתם יכולים לבחור דרך אחת מסוימת או לנסות את כולן. הדרך הקלאסית היא מודעות דרושים בעיתון. כל העיתונים הגדולים מפרסמים לוחות חיפוש עבודה בישראל, לכל התחומים ובכל האזורים. החיסרון – הלוחות הגדולים מתפרסמים רק פעם בשבוע וההמתנה יכולה להיות מורטת עצבים.

חיפוש עבודה בעזרת חברות השמה

דרך אחרת היא להירשם לשירותי חברת השמה. חברות השמה הן חברות שנועדו לקשר בין מעסיקים לבין עובדים פוטנציאלים. אם מדובר בחיפוש עבודה לבכירים או חיפוש עבודה לסטודנטים, הן ימצאו את מה שמתאים לכם. זהו חיפוש עבודה יותר פסיבי, שיכול להביא לתוצאות מהירות, אך ייתכן ותרגישו שאתם צריכים גם לנסות בעצמכם.

אתר חיפוש עבודה – הכי מעודכן, הכי ממוין

הדרך הנוחה ביותר היא כמובן דרך האינטרנט. ישנם עשרות אתרי אינטרנט שכל עניינם הוא ריכוז הצעות עבודה. דרך אתר חיפוש עבודה אתם יכולים לעשות מיון מדויק של סוג המשרה שאתם מחפשים ולקבל רק את ההצעות שעונות על דרישותיכם. האתרים מתעדכנים און ליין כך שכל יום תוכלו למצוא הזדמנויות חדשות.

אתר חיפוש עבודה – באים לקראתכם

לכל האתרים שנושאם הוא חיפוש עבודה יש מכנה משותף – כולם קיימים בשביל להחזיר אתכם אל מעגל העבודה. לשם כך, הם באים כמה שיותר לקראתכם. אם זה בהרשמה חינם לאתר, בשליחת מייל בכל פעם שמתווספת משרה שעשויה להתאים לכם ואפילו בעזרה עם כתיבת קורות החיים.

חיפוש עבודה – להיות או לא להיות בררנים?

מצד אחד, לא תרצו להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מצד שני, אי אפשר כל הזמן לסרב במחשבה שאולי יגיע משהו טוב יותר. העצה שלנו היא לא לקחת עבודה שלגמרי לא מתאימה לכם, אבל כן לקחת עבודה שמתאימה לנתונים שלכם, גם אם היא לא עבודת החלומות. זכרו שזו רק ההתחלה. תמיד יש לאן להתקדם.

חיפוש עבודה – איך דואגים לא לחזור לשם?

אחרי שמצאתם עבודה, מגיע השלב הקשה באמת – לשמור עליה. אמנם לא תמיד זה תלוי בכם ותמיד הגורל יכול לזמן קיצוצים וקשיים. אבל אם תיקחו את העבודה ברצינות, תשקיעו ותוכיחו שאתם נכס לחברה, לא רק שלא תחזרו שוב למצב העגום של חיפוש עבודה, אלא אף תעלו ותשגשגו בסולם הדרגות.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב